Pages

Thursday 3 November 2011

MyA Graduation day

Salam... Fuhhh!!! Lama sungguh tidak conteng2 disini.. xde crite, so x conteng la.. tp skrng dh ade.. nk cite pasal aku la.. 31 October 2011 merupakan tarikh keramat buat aku dan kawan2 aku yg bertungkus lumus selama 3 tahun untuk mendapatkan segulung ijazah.. :)

Hari yang paling meriah, hari yang paling gembira, dan hari yang paling sedih.. Kenapa meriah? Sebab ramai yang aku kenal konvo sama dengan aku, so meriah la..... xmacam diploma dulu.. kenal course mate je.. Kenapa gembira? Sebab dpt bnyk bunge, hadiah dan wish dari kawan2.. siyes terharu.. tu untung nye ramai kawan.. :) Kenape sedih :( ? Sebab pas nie xtau leh jumpe lagi ke x diorng tu.. Masing-masing ada yg dah kerje, sambung master, yg dah nak kawen, dan ada yang dh kawen pon... Susah dah nak jumpe diorng.. Aku pon sekarang nie dah xde masa.. Busy memanjang.. Ini la name nye trafomasi sosial... Dah x boleh macam dulu.. Kene fikirkan masa depan plak... Yeah!!!

Tapi agak terkilan gak la.. Sebab tak dapat nak jumpe semua... (ramai tu klau nak jumpe semua..huhuhu).. Nak buat camne kan.. cuti 3 hari je... Itu pon sibuk shoot sana shoot sini... Susah nak jumpe orang... Rasa macam tak nak balik je.. Nak sambung belajar... Betul la orang cakap, study lagi best dari kerje... So, kepada korang yang tengah study lagi, nikmatilah student life puas2.. jangan nak merungut-rungut... Nanti bile dah kerje baru la rasa rindu zaman belajar... Siyessss!!!!


Terima kasih pada mak ayah yang banyak habis duit kat aku... Terima kasih kat penyarah-pensyarah yang dah ajar aku walau xpaham sepatah haram  (sesetengah subject je la ek.....) Terima kasih kat kawan-kawan yang banyak support aku dalam study dan juga dalam menjalani hidup di parit raja... Terima kasih juga buat staff UTHM yang banyak bg aku peluang dan sokongan dalam setiap aktiviti yang aku join... Banyak yang aku belajar...

Terima kasih semua :)

3 comments:

  1. perghhh da berhabuk blog ni br nak hapdet???hahahha...
    next year plak simpan duit beli bunga besau2 untuk minah kilang..engineer la katakn..

    ReplyDelete
  2. besar??? mane leh... kecik sudah... x baik membazir

    ReplyDelete