Pages

Wednesday 20 April 2011

FYP presentation :)

Assalamualaikum :)
hey semua.. fuh!!! lega rase nye bile dh abis bentang Projek Sarjana Muda... rase mcm dh abis belajar je.. hahaha... tp lom lg... Ade lagi yg x siap... Thesis x siap lg.. Tp tu xpe sangat.. Masih leh kawal lagi.. Paling teruk pun kene bebel ngan penyelia... Berbalik pada cerita presentation tadi.. perghh!!! Semua panel hebat2... teruk gak la aku kene ngan mereka... Tapi keseluruhan aku puas hati la.. Sebab diorng xde la nk kondem aku sampai aku x leh jawab... Abis berterabor English aku.. hahahah... 

yeah!! tu dia.. bergambar bersama poster..  :)

Haaaa.. ok x poster tu.. Memang la banyak wording.. Kan poster education... Bukan Poster gambar... Tapi aku ade gak x puas hati... Rama mcm nak present balik je... hurmm.. Takpe la.. dah lepas kan.. Hope markah dari panel semua ok lah.. Insya Allah... :)

No comments:

Post a Comment