Pages

Tuesday 3 May 2011

Shoot Farehan n Muzaffar

Assalamualaikum semua.. Lame x conteng2... Nak cite pun, benda dah lepas banyak hari.. Tapi tu lah.. tak sempat nk post kan... Hari nie baru sempat... aku dah lame rancang nak shoot talent.. Dah lame rasanya tak shoot talent aku sendiri.. Asyik tumpang orang nye je...Tapi tu lah, tak berkesempatan... Jadi dalam minggu semua orang termasuk aku tengah busy dengan final exam dan PSM, aku pun rancang nak outing... So aku pun deal ngan dua org talent nie.. Sorang aku dah penah shoot dia, dan sorang lagi baru first time... Budak U aku je.. *pasni, budak-budak UTHM klau x dapat kerja, boleh la apply jadi model or photographer*... Dan lokasi yang aku pilih adalah Pantai Punggor... Lokasi outing pertama aku ngan Jin Notty... Dulu shoot talent gak.. Lokasi dia best... Bangunan runtuh tepi pantai... So petang 30 april tu kami gerak kesana... Memang syok la... Aku buat dua konsep berlainan... Yang girl aku wat konsep gadis melayu terakhir... Yang boy aku wat konsep rock santai... Ok x? Hahah.. ok ke tak, tengok la hasil nya kat FB or kat tumblr aku... Comment la skit ye... Banyak lagi perlu diperbaiki... Thanks to talent dan mr.reflector.. 



Nie dia Muzaffar (talent) dan Muaz ( mr. reflector) kecik je talent klau dok sebelah muaz... hahah

Mr.reflector ngan Farehan (talent).. Diorng nie couple sebenar nye.. So melepas la sape2 yg ade niat nk try talent nie.. hahaha.. :)

Cewah2.. try topeng... photog yg suruh... ngeeee...

me n farehan


me and muzaffar

aku ngan muaz

Lepas shoot kami terus g makan kerang kat Sungai Lurus... Muz belanje.. hahah.. Thanks Muz... Aku tengah rancang satu lagi outing nie.. Hurmmm... Sape talent lom tau lagi.. Konsep pe pon xtau lagi... Kat mane pom lom dikenal pasti lagi... Nak tau??? TUNGGUUUU!!!!!

3 comments:

  1. terbaik...wow!! cemburu2..bila lah gmbar azq ade mcm ni..hehe..

    ReplyDelete
  2. haziq... actually, aku nk wat satu lg sesi.. klau sempat la.. n you r in shot list... tp tunggu je la ek klau ade.. hihihih.. tu pun klau berminat

    ReplyDelete
  3. sangat2 berminat abg yus!!! hehe :)

    ReplyDelete